26
ژانویه

بهترین کلاه ایمنی : بهترین کلاه ایمنی کار در سال 2020

با بهترین کلاه های ایمنی آشنا شوید

درست به مانند کفش های کار، عینک های ایمنی کار و دستکش های مخصوص کار کلاه های ایمنی نیز وظیفه مراقبت و محافظت از شما را در حین کار بر عهده دارند. کلاه های ایمنی مخصوصا در مکان هایی که خطرات و آسیب ها بالاست می تواند به خوبی از آسیب رسیدن به سر و مصدومیت های آن جلوگیری کنند. بهترین کلاه های ایمنی این توانایی را دارند تا اشیایی که ممکن است از بالا بر روی سر شما فرود آیند را دفع کنند و اجازه ندهند تا کوچکترین آسیبی به سر شما وارد شود. انتخاب بهترین کلاه ایمنی با وجود انبوهی از محصولات در بازار ممکن است کمی گیج کننده و دشوار باشد. به همین منظور در این مقاله با ایران پارس ایمن همراه باشید تا بهترین کلاه های ایمنی در سال 2020 را معرفی و بررسی کنیم.

بهترین کلاه ایمنیچرا به کلاه ایمنی نیاز داریم ؟

همانطور که اشاره کردیم این تجهیزات ایمنی می توانند تا از سر در برابر خطرات احتمالی در محیط های عمرانی و ساختمانی و دیگر محیط های کار محافظت کنند. کلاه های ایمنی تنها برای کارکنان نبوده و تمام کسانی که در محیط کار حضور دارند باید از آن استفاده کنند. به همین منظور بسیار حائز اهمیت است که بتوانید بهترین کلاه ایمنی را انتخاب و تهیه بفرمایید تا راحتی، آسایش و ایمنی را برای شما به ارمغان آورد.

بهترین کلاه ایمنی کدام است ؟

در ادامه لیستی از بهترین کلاه های ایمنی در سال جاری میلادی را در اختیار شما قرار می دهیم. قصد داریم تا تمامی موارد موجود در لیست را بررسی کنیم تا بتوانیم شما را در امر خرید کلاه ایمنی راهنمایی کنیم. بهترین کلاه های ایمنی در سال 2020 عبارتند از:

  1. کلاه ایمنی MSA Tan Skullgard
  2. کلاه ایمنی KaiWorldShop Fiberglass Hard Hat
  3. کلاه ایمنی Lift Safety HDF-15NG

چرا به کلاه ایمنی نیاز داریمکلاه ایمنی MSA Tan Skullgard

این کلاه به عنوان یکی از راحت ترین و مرغوب ترین کلاه هایی است که می توان خریداری کرد. طراحی آن به گونه ای است که اجازه ورود و خروج هوا را به راحتی فراهم می کند. از کشیدگی و آسیب رسیدن به مو های سر نیز جلوگیری می کند. جهت لبه کلاه را می توانید به راحتی تغییر دهید. این کلاه تقریبا وزن معادل 0.5 کیلوگرم داشته و یکی از سبک ترین کلاه های موجود در بازار نیز به شمار می رود. می تواند تا 350 درجه فارنهایت دما را تحمل کند. ایمنی ایده آل را برای شما فراهم کرده و آسایش را به همراه خواهد داشت. یکی از مشکلات آن عدم رنگ آمیزی منظم و مرتب آن است که ممکن است جلوه زیبایی نداشته باشد.

مزایا

  • وزن سبک
  • مقاومت دمایی بالا
  • راحتی
  • لبه متحرک

معایب

  • رنگ آمیزی ضعیف و نامنظم

کلاه ایمنی MSA Tan Skullgardکلاه ایمنی KaiWorldShop Fiberglass Hard Hat

همانطور که از نام آن پیداست جنس بدنه این کلاه از فایبرگلاس است. همین امر موجب شده تا وزن کلاه تا حد چشمگیری پایین بیاید. اگر بخواهیم از نظر وزن این کلاه را با دیگر کلاه ها مقایسه کنیم می توانیم آن را در زمره بهترین کلاه های ایمنی قرار دهیم. این کلاه ایمنی تنها 0.6 کیلوگرم وزن دارد تا بتوانید در طول روز به راحتی از آن استفاده کنید. لبه کلاه به صورت کامل بوده و دور تا دور کلاه را در بر گرفته است.

بیشتر بخوانید – انواع کلاه ایمنی

همین ویژگی این کلاه را مناسب مکان هایی می کند که امکان بارش باران زیاد است. این کلاه به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود ایمنی و راحتی را همزمان در اختیارتان می گذارد. سیستم جریان هوا تعبیه شده بر روی کلاه نیز بسیار عالی عمل کرده و در هوا گرما و سوزان به کمک شما می آید. از مشکلات این کلاه می توان به ارتفاع نسبتا زیاد آن نسبت به کف سر اشاره کرد که ممکن است ظاهری نامطلوب و ناخوشایند را برای شما به همراه داشته باشد.

مزایا

  • سیستم جریان هوا عالی
  • لبه کامل
  • وزن سبک
  • بدنه فایبرگلاس

معایب

  • عدم قرارگیری مناسب بر روی سر

کلاه ایمنی KaiWorldShop Fiberglass Hard Hatکلاه ایمنی Lift Safety HDF-15NG

این کلاه در لیست بهترین کلاه ایمنی در سال 2020 آپشن های زیادی را پیش روی شما قرار می دهد. شما می توانید از بین 5 رنگ آن یک رنگ را به سلیقه خود انتخاب کنید. حتی لبه کلاه را به صورت کامل و یا به شکل Cap انتخاب کنید. این کلاه از بندهای یراق 6 نقطه ای استفاده می کند. همین ویژگی باعث می شود تا کلاه راحتی زیادی را هنگامی که بر روی سر قرار می گیرد با خود به همراه داشته باشد. درون کلاه از فوم EVA استفاده شده تا بتواند شک های وارده بر کلاه را بهتر دفع کند. از نظر ابعادی کمی بزرگ تر از سایر کلاه های ایمنی است. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین کلاه ایمنی از نظر بزرگی هستید این کلاه به خوبی می تواند نیاز های شما را برطرف کند. از مشکلات آن می تواند به فاصله کم آن از کف سر و قیمت نسبتا بالای آن اشاره کرد.

مزایا

  • آپشن های فراوان در مورد رنگ و لبه کلاه
  • بند های یراق شش نقطه ای
  • وجود فوم درون کلاه برای محافظت بیشتر
  • سایز بزرگ
  • راحتی

معایب

  • فاصله نزدیک به کف سر
  • قیمت بالا

کلاه ایمنی Lift Safety HDF-15NGسخن نهایی

انتخاب بهترین کلاه ایمنی می تواند گامی بزرگ و حیاتی در جهت تامین امنیت کارکنان و افراد حاضر در محیط های کار باشد. امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم تا شما را در امر خرید بهترین کلاه ایمنی یاری کنیم. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با کارشناسان ایران پارس ایمن در ارتباط باشید.

منبع: www.healthyhandyman.com